Datum objave: 07. 12. 2018.

Edina Š. ovogodišnja je dobitnica stipendije u sklopu projekta DEKRA nagrađuje kreativne poslovne ideje. Nakon iznimno velikog interesa i pregršt sjajnih poslovnih ideja, izbor je pao na 22-godišnju studenticu Ekonomskog fakulteta u Zagrebu koja je doma odnijela prestižnu nagradu od 18.000,00kn u jednokratnoj isplati! Kakvo je bilo Edinino iskustvo pročitajte u nastavku:

 

Nakon višemjesečnog perioda pisanja rada, iščekivanja i prezentiranja Vaših ideja pred stručnim žirijem u užem krugu – kakav je osjećaj osvojiti DEKRA stipendiju?

Još uvijek nisam potpuno svjesna situacije, ali ovo je svakako dokaz kako se trud i ambicija isplate. Želim Vam se zahvaliti u ime svih natjecatelja što ste nam omogućili ovakvu priliku i pozvati sve kolege da se prijave na slične projekte u budućnosti.

Vratimo se na trenutak korak unatrag, kako ste čuli za naš projekt stipendije i da li je sudjelovanje u njemu opravdalo Vaša očekivanja?

Za projekt sam čula preko profesora s fakulteta. Profesor Vatroslav Škare i profesorica Ana Aleksić su samo jedni od profesora koji se trude obavijestiti studente za razne vrste natjecanja, usavršavanja, prakse i zaposlenja. Natjecanje nije ispunilo moja očekivanja, ono ih je prevazišlo u svakom smislu. Smatram da smo svi natjecatelji bez obzira na pobjednika profitirali prijavom jer iskustvo je nešto što ne možete kupiti.

Koji Vam je dio u cijelom procesu pisanja i prezentiranja svojih poslovnih ideja bio najzanimljiviji, a koji najnaporniji?

Ne bih rekla najnaporniji već najizazovniji dio mi je svakako bio onaj kad morate stati pred šest vrhunskih stručnjaka, izverbalizirati viziju koju imate u glavi i još ih uvjeriti da sve ima smisla. Najzanimljiviji i najdraži dio mi je kad se "upali lampica", kad se sjetite izvrsne ideje. Neopisiv osjećaj.

Što ćete učiniti s osvojenom nagradom?

Za početak ću se počastiti shoppingom, slaba sam na štikle. Ostatak ću uložiti u svoj daljnji razvoj i obrazovanje. Ova svota novca će pokriti dio putnih troškova i džeparca za praksu ili volontiranje u inozemstvu preko ljeta.

Za kraj, što biste poručili i savjetovali ostalim studentima koji kao i Vi pokušavaju osmisliti kreativne poslovne ideje?

Krenite od problema ili potrebe, a da bi došli do toga saznajte sve što se može saznati. Što znači: čitanje, čitanje i još malo čitanja. Kritički se osvrnite sami na sebe, sami si nađite propuste koje treba popraviti. I za kraj, sve treba potkrijepiti brojevima. Možda je profesionalna deformacija jer sam ekonomistica, ali ni najbolja ideja neće proći, ako nije financijski isplativa i profitabilna.